miercuri, 19 martie 2014

Tara te vrea proastã și țâțoasă

Am vrut sa intru in contact cu latura mea feminina si din comoditate am ales calea usoara - adica nu mi-am schimbat sexul sau indesat ceva in fundulet, ci am privit cateva emisiuni mondene. Click - Antena Stars!  

Una pe nume Alice, operata peste tot mai putin unde avea nevoie (da, esti perspicace , ma refeream la cap) incearca sa explice ca sanii ei implantati s-au micsorat si asta o nemultumeste grav pe fraiera. Are si solutia : un nou implant, de data asta mai mare. Bigger is better! Alice, imi permit sa-ti dau un sfat de supravietuire urbana : cand faci tittyfuck si simti ca puteai sa impresori mai bine obiectul muncii, gandeste-te ca poti cere mai multi €£¥$ dupa re-implantarea cu silicon. Asta te va motiva suplimentar si va iesi si lucrarea mai frumoasa. Click - Prima TV

La Prima, una Trașcă Simona, care arata precum o cheama, incearca sa fie aceasta Enterprise a lumii mondene romanesti. Trașcă e in cautarea siliconului perfect. Nu se va opri pana nu va gasi piatra filozofala care o va ajuta sa transforme PilULEle inghitite in, nu-i asa, aur. Click - Antena 1


Draga adolescentă, pe Antena era Nora pentru mama! Mamica, nu te marita indiferent de cat de mult iti place emisiunea asta.Click - Acasaaaaa Tv


Pe Acasa TV e Oana! Cica a fost in pauza de imagine ( nu a aparut la tv o perioada) . Oana, noi stim ca tu nu o sa iei pauza nici la menopauza, asa ca hai sa vedem ce ai. Onuk ( asta e scris cool ) ne spune ca va face ....TOBE...a patra...NU...a cincea.....NU....a sasea....NU.... Da, ba! A saptea operatie la sani! Iubitul din Israel rade. Fraieru' nu stie ca nota de plata o sa fie pe numele lui. Razi, nebunule, ca e ok!Click - Turn off the F*#^ing TV

Sfat de supravietuire urbana : Daca esti adolescenta si ajungi acasa de la scoala pe la pranz...NU deschide televizorul. O sa realizezi ca ai sânii prea mici. Țâțe mici in vremuri aspre, cand BAC-ul se da aproape pe bune - asta da pedeapsa. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu