miercuri, 5 noiembrie 2014

Tristeţea post-coitală (NE)explicată pe larg. Şi altele

Mereu îmi bat în geam tot felul de crengi care să-mi "încrengească" şi mai tare existenţa zbuciumată.

TRISTEŢEA POST COITALĂ


Am dat peste nişte chestii incredibile despre bărbaţi care se întristează imediat după ce fac sex şi am căutat adânc în memoria mea să aflu când şi de ce am fost trist ultima dată după am făcut sex. Mi-am dat seama că am fost şi eu trist după sex, dar doar din motive de altruism pur. Adică doar atunci când nu s-a întâmplat ca şi femeia să termine.(rar ce-i drept !). Mă explic - sunt genul de jucător care preferă să dea o bară frumoasă, care să bucure tribunele,  decât să marcheze şi sa se bucure singur în faţa unei peluze goale.  Ca să înţeleagă toţi, mai repede vreau să văd femeia fericită, decât să mă eliberez eu şi ea să zâmbească din complezenţă fără urmă de satisfacţie orgasmică. Revenim la fenomenul TRISTEŢII POST COITALE. Am început să ma simt prost fiindcă rânjesc ca un prost după ce termin treaba şi încerc să mă pun în papucii unui care simte tristeţe. M- am gândit cum se poate explica tristeţea post coitală şi am ajuns la concluzia că NU se poate explica. Hai că a fost uşor!


1% DIN POPULAŢIE E ASEXUALĂ

Asta înseamnă că 1 din 10 oameni nu este atras de niciunul dintre sexe, nu face şi nu se gândeşte la sex. CE MAMA NAIBII E ÎN NEREGULĂ CU MINE, CĂ EU NUMAI ASTA AM ÎN CAP. Vreau să vorbesc cu unul dintre asexuali pentru a afla mai multe despre asta. Poate el/ea deţine CALEA şi ceilalţi 9 sunt nişte idioţi mânaţi de dorinţă şi pasiune în drumul lor spre pierzanie. Oara dacă un aseaxual întâneşte o asexuală şi sunt lăsaţi singuri pe o insulă pustie, şi-o vor trage?  Fuck, iar m-am gândit la sex! Mai bine erau ASEXUAŢI, măcar ştiau ceva de la început.



SEXUL E CEL MAI BUN SOMNIFIER

Enunţul ăsta mi-a dat o idee genială. Dacă eşti acasă şi te refuză "cumătra", poţi scoate ceva frumos din condei de genul :"Draga mea, dacă nu vrei să ajung dependent de Valium...." .







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu